Reparatia unei roti de macara supusa la uzura.
Tehnologia de lucru pentru mentenanta cu incarcari dure in cazul rotii de macara.
Procedeu de lucru recomandat pentru sudarea si reparatia rotilor uzate ale macaralelor.
Rotile se fabrica de obicei din oteluri bogate in carbon. De aceea se recomanda o preincalzire la 200-300gC urmata de racire lenta. Daca este posibil se recomanda incarcarea prin sudare mecanizata, roting roata cu ajutorul unui dispozitic de pozitionare.
Se va depune o cantitate suficienta de material astfel incat dupa prelucrare sa se poata obtine forma si dimensiunile necesare.
Deoarece uzura rotii este de tip metal-metal, se recomanda incarcarea cu un material avand duritate de 30-35HRC.
Material de adaos : Capilla 300 B (pentru 2-3 straturi depuse) , sau Capilla 400 B ( pentru 1-2 straturi depuse, din lipsa posibilitatii de inaltare a cotei rotii de macara) . Totodata puteti folosi si Corodur 350 G , in calitate de sarma tubulara de adaos pentru incarcarea dura a rotii de macara.
Astept comentariile voastre !
O seara placuta !
1 Comentarii
Incarcarea trebuie sa se faca de asa natura ca dupa prelucrare stratul de adaos sa ramana de minim 3 sau 4 mm. Daca stratul depus (de adaos) este mai mic, mai subtire in timp scurt se va exfolia si trebuie o noua reparatie.
Incarcarea cu un electrod de material foarte dur va face ca la franare roata sa patineze.
Buna ziua d-le Andrei, Multumim de mesajul suplimentar destinat reparatiei prin sudare a rotilor de macara. De principiu se utilizeaza doua tipuri de aliaje de adaos dur, in functie de duritatea finala dorita a ultimului strat depus pe roata de macara (sau alt utilaj) : intre 250HB pana la 350HB. In situatia in care se depune un strat mult mai dur, acesta la duce in timp la uzura sinei pe care circula utilajul. O zi placuta la toata lumea !
Lasa un mesaj: