Doresti sa repari singur un radiator auto din aluminiu deteriorat ?
Ai pori in sistemul de racire al unui radiator auto din aluminiu ? Noi te invatam cum sa il repari cu materiale dedicate pentru aceasta aplicatie !
Daca radiatorul tau din aluminiu este spart, are un por, sau deterioarat - cu siguranta iti recomandam sa citesti cele de mai jos.
Prin procedeul de brazare ai posibilitatea de reparatie sau lipire profesionala a radiatoarelor auto din aliaje de aluminiu.
ALLOY Romania a dezvoltat in premiera in Romania aplicarea unei solutii tehnice prin care orice reparatie a radiatorului tau este acum la indemana oricui. Producatorul Pietro Galliani Brazing pe care il reprezentam in Romania a dezvoltat o sarma speciala de brazare care cu ajutorul unui flux interior te ajuta sa sudezi sau sa lipesti propriul tau radiator fisurat sau cu probleme !!
Pentru aceasta aplicatie de lipire prin brazare a radiatorului se vor folosi o sursa de flacara si bagheta speciala de brazare aluminiu.
Se intampla foarte des sa circulam cu masinile pe drumurile patriei si sa avem surprize neplacute sa constatam ca radiatorul de racire , de climatizare al automobilului sa fie perforat de o mica piatra. Imediat te apuca o senzatie de frustrare ca trebuie sa cumperi un radiator nou ? Noi iti propunem o solutie tehnica care iti este chiar tie la indemana, chit ca nu ai nicio experienta in brazare sau sudare .
Ce propunem noi pentru reparatia radiatoarelor auto din aluminiu ? :
- o sarma tubulara dintr-un aliaj de aluminiu + zinc care contine la interior un flux decapant (fara de care nu s-ar realiza aplicatia) si care are capacitatea cu ajutorul unei butelii mici cu flacara sa realizezi o lipitura profesionala. Acelasi material este folosit la scara larga in industria frigotehnica in procesul de productie al frigiderelor sau echipamentelor frigorifice.
- Kit arzator cu butelie cu aprindere piezo si buton de reglaj al intensitatii flacarii.
Kitul de reparatie a radiatoarelor auto din aluminiu - il regasesti pentru vanzare daca dai click pe poza de mai jos
Sarma de brazare pentru aliajele de aluminiu reprezinta o inovatie in domeniul tehnic, deoarece este sub forma de sarma tubulara, iar la interior contine un flux decapant de tip Nokoloc , care ajuta la decaparea oxizilor de aluminiu (din materialul radiatorului auto) creeand conditiile tehnice ca cele doua materiale (sarma topita + radiator ) sa adere impreuna, oferind cele mai inalte rezistente mecanice. Din cauza faptului ca tablele de aluminiu ale radiatorului sunt extrem de subtiri, nu se pot folosi alte procedee (de sudare , de ex) si singura solutie reprezinta acest material prezentat aici, deoarece au un punct de topire scazut, nefiind nevoie sa ca supraincalzim materialele din aluminiu ale radiatorului , neexistand riscul de strapungere sau topire ale materialului de baza.
Video-DEMO / Cum utilizezi aliajul
Mentionam ca pe parcursul anului 2018 s-au vandut sute de kit-uri de brazare cu flacara, dedicate pentru aplicatiile de reparatie a componentelor de aluminiu. Totodata am realizat zeci de teste pe diferite aliaje din aluminiu , testate la presiuni foarte mari, sau medii coroziune (cum ar fi freonul , ori antigelul, etc) , iar acest aliaj de brazare special creat pentru aplicatii de sudare a aluminiului - a rezistat pe departe cel mai bine, din punctul nostru de vedere materialul sudat sau brazat rezistand pe termen nelimitat. Din acest motiv, consideram aceasta solutie tehnica - aplicatia no.1 pentru lipiri si reparatii profesionale a radiatorului tau deteriorat !!
Cum functioneaza procedeul de sudare a radiatoarelor auto? :
In bataia directa a flacarii generata de butelie, sarma noastra speciala de brazare a aliajelor de aluminiu se va topi si va adera prin capilaritate cu materialul de baza din aluminiu din care este realizat radiatorul cu probleme. Nu uitati inainte sa curatati zona din jurul gaurii, porului, zonei fisurate a radiatorului . Cum o mie de cuvinte nu fac doi bani, va propunem mai jos niste filmulete video cu exemple concludente cu tehnici de brazare sau sudura/lipire a radiatoarelor auto . Cu siguranta vor fi mult mai elecvente pentru voi, cu siguranta vei realiza singuri aceasta aplicatie de reparatie.
Recomandam sa accesati pagina noastra de Facebook (cauta pe Facebook: "ALLOY Romania") si vei regasi o serie de filmulete explificative cum se realizeaza operatia de brazare.
100% vei intelege care e principiul, 100% vei putea realiza chiar tu aplicatia. Ai semne de intrebare, intreaba-ne.
O seara frumoasa va doresc !
9 Comentarii
Eu am folosit pentru a astupa un por la radiatorul auto de la un Passat, merge perfect versiunea cu temperatura de topire mai joasa, dintre cele cele doua propuneri ale dvs.
Aveti si la lungimi mai amri decat blisterele?
Multumesc!
Neata,
Sarma respectiva folosita la brazare unui radiator de masini se poate livra si la rola de 1kg. Accesati meniul de mai sus, la categoria brazare aliaje aluminiu si selectati unitatea de ambalare pentru a se modifica pretul. O zi buna !
Eu am cumparat aliajul si pot confirma ca este perfect pentru reparatia radiatoarelor auto. Ce este pozitiv fata de alte produse din piata este faptul ca in conditiile in care ramane in depunerea topita in zona cu problema a schimbatorului din aluminiu, acesta poate fi acoperit usor,ulterior, in conditiile care cu alte aliaje nu reuseam . RECOMAND.
Salut Florin, Multumim de aprecieri, te asteptam cu drag si cu alta ocazie. Intradevar, putem garanta ca acest aliaj este solutia nr. 1 in realizarea aplicatiilor de sudare si lipire a radiatoarelor din aluminiu.
Salut Florin, Multumim de aprecieri, te asteptam cu drag si cu alta ocazie. Intradevar, putem garanta ca acest aliaj este solutia nr. 1 in realizarea aplicatiilor de sudare si lipire a radiatoarelor din aluminiu.
Doresc sa ma apuc sa repar radiatoare din aluminiu. Am butelie de oxigen si acetilena. Cumva imi trebuie neaparat cu propan? Am incercat dar flacara mi-a perforat radiatorul si l-am stricat. Voi cum recomandati sa realizam aplicatia de reparatie cu flacara ? Multumesc !
Salut, atunci cand sudati / reparati radiatoare de aluminiu recomandam o temperatura de lucru a flacarii mai mica, iar cu acetilena din neatentie puteti perfora tabla subtire a radiatorului. Noi recomandam propanul + oxigen , sau chiar butelii mici de unica folosinta cu gaz mixt de ardere.Este o aplicatie simpla, nu ar trebui sa puna probleme nici chiar utilizatorului neexperimentat.
eu am cumparat sarma respectiva de brazare aluminiu si am reparat porul din radiatorul de aluminiu. atentie sa nu supraincalzesti caci exista riscul de perfoare. recomand un test inainte dar sigur o sa reusesti. recomand sarma aceasta deoarece am incercat tot felul de sarme pana acum si nu am reusit n9icidata aceste rezultate. recomand alloy romania pentru aceasta sarma de reparatie a materialelor subtiri din aluminiu cum sunt radiatoarele din aluminiu de autoturisme. o zi buna.
Si eu recomand sarma de brazare pentru radiator aluminiu, este cu mult peste orice ce am incercat in trecut. Domnul cu care am vorbit si care m-a sfatuit cum sa repar radiatorul foarte amabil.
Multumim de recomandare. In materie de aliaje de brazare pentru materialele de aluminiu (in cazul nostru radiator auto din aliaj de aluminiu) - putem sa oferim singura solutie profesionala existenta pe care o recomandam in aceasta aplicatie. Multumim !
Salut. Pentru un radiator de Man care are doua tipuri de probleme : o portiune cu niste pori in barele de aluminiu si o zona care e desprinsa din carcasa radiatorului. Daca porii radiatorului ii pot rezolva precum filmuletele dvoastra de prezentare, intrebarea mea este cu pot lipi o parte de tevi interioare de structura marginala a radiatorului ? Daca este necesar va pot trimite si niste poze aditionale ca sa evaluati mai bine aplicatia. Multumesc anticipat !
Buna ziua, este important sa vizualizam modul de prindere a radiatorului de cadrul acestuia. De principiu se poate rezolva si cu sarma tubulara pt aluminiu dedicata pentru acest gen de aplicatie, dar in functie de zona de imbinare este sau nu este solutie tehnica. Cel mai indicat trimiteti-ne un email cu cateva poze cu radiatorul. Multumim !
Nota 10 pentru tipii de la alloy. dupa multi ani de cand ma chinui cu fel si fel de solutii, pot spune cert ca aceasta sarma tubulara de brazare reprezinta pe departe cea mai buna solutie tehnica pentru reparatia radiatoarelor auto. acest lucru l-am evaluat pe radiatoare de aluminiu reparate de mai bine de un an de cand cumpar de la ei si acestea inca se prezinta foarte bine, nu corodeaza si nu prezinta pori. recomand tuturor.
Buna ziua, Multumim tare mult si noi pentru aprecieri. Pot certifica ca in materie de reparatie radiatoare auto din aluminiu, aceasta sarma tubulara de brazare nu are concurent la acest moment. Multumim si va mai asteptam !
care este garantia pe care eu o pot da clientului meu daca vine cu un radiator mare special din aluminiu la reparat. ma refer cat rezista respectiva brazare sau lipitura cu aliajul pe care il recomandati dumneavoastra ? multumesc
Buna seara. Nu putem specifica in mod exact ce garantie sa acordati clientilor dvs, deoarece aplicatia in sine de reparatie a radiatoarelor auto fisurate/sparte/etc tin foarte mult de cum realizati aplicatia. Ceea ce va pot certifica este ca acest aliaj de brazare a aluminiului este singura solutie tehnica profesionista din piata si daca realizati cum trebuie aplicatia respectiva brazare trebuie sa reziste foarte mult. Deci, aveti incredere in aliaj deoarece este exact ce trebuie in aplicatia dvs sudare a radiatorului din aluminiu. O seara placuta !
Lasa un mesaj: