Reparatii de fisuri la batiuri, carcase sau talpi de motoare din diferite aliaje de fonte.
Cu ajutorul electrozilor sau sarmelor poti repara orice piesa , gen batiuri sau talpi de motor.
Fisurile batiurilor se inlatura prin craituire cu ajutorul electrozilor Capilla 50 B.
Rostul de sudare se pregateste in U sau dublu U.
Daca este posibil, se vor practica gauri la capetele fisurii, pentru evitarea extinderii acesteia.
Pentru a obtine o rezistenta maxima la sudarea carcaselor sau talpilor din fonta, se pot folosi electrozii Capilla 41 (nu se pot prelucra prin rectificare cu masini unelte) , sau electrozi Capilla FeNi 55 (versiunea cu depunere / randament mai mare) , sau electrodul Capilla 45 (versiune standard - randament/depunere) , ori vergele TIG - Dratec DT-NiFe .
Se depun cordoane scurte, fara pendulare, iar alegerea diametrelor la electrozi este de 2.5mm sau 3.2mm. Se recomanda sa se ciocaneasca fiecare strat de sudura imediat dupa depunere, pentru a se evita formarea fisurilor din imbinare, datorate contractiei la solidificare.
Procesul mai detaliat, il putem dezvolta catre tine. Scrie-ne ...
Multumesc !
2 Comentarii
Buna ziua,
Eu am cumparat baghete de fonta de la dvs, dar nu mai am cutia ca sa vad exact ce scria pe aceasta. Cumva este acest Dratec DT-Nife prezentat aici? Va intreb ca am de sudat o talpa la un motor din fonta si as vrea sa il sudez TIG. Eu sunt foarte multumim de aceste vergele, in trecut am mai sudat cu rezultate mult mai bune fel si fel de carcase din fonta cu rezultate mult mai bune decat electrodul.
Multumesc astept raspuns.
Buna dimineata,
Da, intradevar bagheta pentru fonta care ati achizitionat-o dvs se preteaza pentru genul acesta de aplicatii de sudare a batiurilor sau orice alt corp din fonta, deoarece are peste 55% Nichel avand compozitia chimica asemanatoare cu baza.
Sudati talpa motorului fara grija, caci are cele mai ridicate rezultate !
O zi buna !
Lasa un mesaj: