Reparatii de fisuri la batiuri, carcase sau talpi de motoare din diferite aliaje de fonte. 

Cu ajutorul electrozilor sau sarmelor poti repara orice piesa , gen batiuri sau talpi de motor. 

 

Fisurile batiurilor se inlatura prin craituire cu ajutorul electrozilor Capilla 50 B

Rostul de sudare se pregateste in U sau dublu U.

 

Daca este posibil, se vor practica gauri la capetele fisurii, pentru evitarea extinderii acesteia. 

 

Pentru a obtine o rezistenta maxima la sudarea carcaselor sau talpilor din fonta, se pot folosi electrozii Capilla 41  (nu se pot prelucra prin rectificare cu masini unelte) , sau electrozi Capilla FeNi 55 (versiunea cu depunere / randament mai mare) , sau electrodul Capilla 45 (versiune standard - randament/depunere) ,  ori vergele TIG - Dratec DT-NiFe . 

 

Se depun cordoane scurte, fara pendulare, iar alegerea diametrelor la electrozi este de 2.5mm sau 3.2mm. Se recomanda sa se ciocaneasca fiecare strat de sudura imediat dupa depunere, pentru a se evita formarea fisurilor din imbinare, datorate contractiei la solidificare. 

 

Procesul mai detaliat, il putem dezvolta catre tine. Scrie-ne ...

Multumesc !